Rosen-lunds blog

Rosen-lunds blog
Rosen-lunds blog

onsdag den 27. februar 2013

Det er altså nemt...

Æbleskræller - Den er nok en af mine vigtigste køkkenredskaber i mit køkken da vi laver rigtigt meget med æbler og så har jeg et eller andet med at skrællede æbler smager bare bedst :)

 Udnyt din æbler fuldt ud - det er hurtigt og nemt for børn og voksne. Æbleskrælleren skræller, fjerner kernehuset og skære æblet i skiver så det er klar til tærten, tørrede æbleringe eller til salaten.

Det er så nemt...

- og æbleskrælleren fra Nicolas Vahé er i en utrolig god kvalitet





Æbleskrælleren fås i hvid og sort farve. Se den her

Kærlig hilsen Tanja
 


1 kommentar:

  1. Den er undværlig, når først man har fået en.

    Jeg nægter at skrælle æbler, hvis ikke jeg har mine maskine :-)

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet