Rosen-lunds blog

Rosen-lunds blog
Rosen-lunds blog

mandag den 24. december 2012

Julekalender d. 24 dec

 Glædelig jul...

Så kom dagen endelig - juleanden er klar, bordet er dækket og juletræet er pyntet. Jeg har taget lidt billeder af vores julebord i år som er holdt i de grønne nuancer med selvfølgelig et twist af rødt i borddekorationen. Der skal heller ikke være for meget pynt så der ikke er plads til alt den lækre julemad.

Jeg vil gerne sige et stor og varmt Tak fordi du har fulgt med på bloggen, det betyder utroligt meget for mig. Jeg vil ønske dig og din familien en rigtig glædelig jul og et lykkebringende nytår.

Vi ses igen i det nye år med masser af fornyet inspiration til boligen og haven...

Varme julehilsner fra Tanja





 
Glædelig jul...

3 kommentarer:

  1. Smukt ser det ud hos jer. Glædelig Jul til jer.

    SvarSlet
  2. Også rigtig glædelig jul til dig og familien. Bordet ser smukt ud, og det perfekte sted at nyde en dejlig julemiddag.
    Jeg glæder mig til også at følge din blog i det nye år... rigtig mange hilsner fra Susan

    SvarSlet
  3. Hvor ser det bare hyggeligt ud.

    Fortsat Glædelig Jul

    Knus Susi

    SvarSlet