Rosen-lunds blog

Rosen-lunds blog
Rosen-lunds blog

onsdag den 20. juni 2012

Dæk op med solidt stentøj

Jeg elsker de dage hvor vi kan nyde aftensmaden på terrassen og Mynte serien fra Ib Laursen er så lækker og bruge. Jeg må indrømme jeg har en svaghed for serien. Jeg har tallerkner, krus og müsliskåle som jeg kun bruger når vi skal spise udenfor i skønne sommer farver og de lidt mere dæmpet farver bruger jeg indenfor. Det gode ved serien er jo det tåler opvaskemaskine, mikrobølgeovn, fryser og opvaskemaskine. Det er virkeligt noget lækkert solidt stentøj. - kan varmt anbefales




Se kataloget fra Ib Laursen her: 
Rigtig god dag...

1 kommentar:

  1. Det ser bare rigtig godt ud.
    Deres porcelæn er så smukt ønsker mig det hvide lagkagefad, det er så smukt...

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet