Rosen-lunds blog

Rosen-lunds blog
Rosen-lunds blog

onsdag den 4. april 2012

Projekt havehus.

Vi har fået lavet bunden rundt om havehuset og indeni huset. Hullet er fyldt med stabilgrus og som underlag har jeg valgt stenmel. Jeg er stadig lidt i tvivl om hvilken underlag jeg vil have inde i huset men der er lagt stenmel nu og så må jeg se med tiden om der skal noget mere stabil gulv på. I sidste weekend begyndte vi at sætte de store vinduer i og nu kan man så småt begynde at forstille sig hvordan havehuset vil komme til at se ud med vinduerne i.



...og mon ikke det hjælper med et par påskedage hvor der igen kan arbejdes på havehuset :)

Ha en herlig dag...
Tanja

2 kommentarer:

  1. Der ser spændende ud, det skal nok blive rigtig hyggeligt.

    God Påske

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Hej Susi

    Jeg glæder mig også helt vildt til at få det færdig så jeg kan komme i gang med at plante og så.

    Rigtig god påske til dig også...

    Kram Tanja.

    SvarSlet