Rosen-lunds blog

Rosen-lunds blog
Rosen-lunds blog

mandag den 2. april 2012

Forår i spisestuen...

Så fik jeg endelig gjort spisestuen klar til påske. Hylder er støvet af, vaser er fyldt med friske grene og lysekronen blev også pyntet med grene og søde æg. En lys voksdug er kommet på bordet med en enkel dekoration på og stolen foran min store wallsticker er pyntet med engel og blomst. 
Ja så kan påsken bare komme an...



 Meget af det brugskunst jeg har i boligen er selvfølgelig fra Rosen-lund.dk Jeg er helt vild med zink bakken, den er så nem og pynte og lysekædentallerkenrækken giver en hyggelig stemning, den bruger jeg året rundt.
 Husk du kan jo få lavet din helt egen wallsticker på www.Rosen-lund.dk Her har jeg lavet min yndlings opskrift på Provencebrød som wallsticker i spisestuen.

 Rigtig god påske...
Tanja

3 kommentarer:

  1. Hvor ser det vare hyggeligt ud :-)
    /Anja

    SvarSlet
  2. Wauw hvor ser det bare fint ud!! :o)

    Lyskæden er dem til stikkontakt eller med batteri? Der hvor jeg vil have den hængende (på en tallerkenrække ;o)) er der ikke lige en kontakt i nærheden og jeg gider ikke have en ledning liggende gennem køkkenet ;o)

    Kh. Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Trine :0)

      Ja, lyskæden er desværre til stikkontakt. Jeg ved House Doctor har lavet nogle til batteri men de er med små hvide "lamper" mener jeg.

      Slet