Rosen-lunds blog

Rosen-lunds blog
Rosen-lunds blog

tirsdag den 20. marts 2012

Blomster dekorationer

I forrige uge var der åbent hus på Gasa i Aalborg og de gav deres bud på forårets dekorationer og brugskunst. Jeg må sige der var nogle rigtige fine ind imellem. - også nogle som os der ikke er uddannet blomsterdekoratør sagtens kan lave, måske de ikke kommer til at se helt sådan som på billederne men de giver noget inspiration. 

Jeg synes dekorationen med citroner er så yndig og da jeg kun havde lime hjemme hos os blev det med lime i stedet for citroner og den blev faktisk også rigtig fin synes jeg selv. Jeg brugte lime, æg, fjer, et par bloklys i en støvet grøn farve og blomsterløg. - og så blev limene brugt dagen efter til forret. De kunne jo lige så godt pynte indtil de skulle bruges:-)

Nyd billederne nedenfor og lad dig inspirere...






Ha´en dejlig tirsdag...
Tanja

1 kommentar:

  1. Hvor er de smukke især den på billede nummer 3, den er rigtig flot i farverne.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet