Rosen-lunds blog

Rosen-lunds blog
Rosen-lunds blog

onsdag den 1. februar 2012

Pyntet i hvidt...

Der er virkelig blevet vinter nu - bedre sent end aldrig, men det giver tid til hygge og små projekter indendørs. Jeg er lige gået i gang med vores soveværelse så der vil helt sikkert komme lidt billeder når projektet er kommet lidt længere end nedtagning af tapet. Men det er nu de små projekter skal gøres indendørs for når det bliver forår ved jeg alt min tid vil komme til at gå i haven, drivhuset og frugtplantagen. 

Nyd haven, parken eller altanen når det er pyntet i hvidt...






Varme hilsner fra ...
Tanja

2 kommentarer:

  1. Spændende blog. Jeg glæder mig til at følge med.

    SvarSlet
  2. Et varmt velkommen til Bloggen - Det er dejlig med nye medlemmer ;0)Jeg glæder mig til at vise dig rundt i Rosen-lund´s univers...

    SvarSlet